26 maj 2010

Salem-snacket

Jag var ute på en prommenix i Salem idag vid 20:30-snåret. Snackade lite i telefonen bara. När jag lagt på vid 21-slaget tar jag närmaste turn hem.

Och självklart på vägen hem hittar man, okej springer på. Några småpojkar från storskogsvägen(?) Nyfikna så in åt skogen! Så jag flummar mest som vanligt och berättar lite hur saker och ting ligger till (En heeeel del bullshit) Klart man inte berättar sitt liv för några småungar! ;D

Ajajjaajj, nyfikna små rackare. Så många jag vill skjuta i Salem bara för att, men det vore rätt dumt. HAHA. Säkert någon som kommer skjuta mig nu bara för det!

Jag ska flytta iväg långt åt helvete en vacker dag! Så man slipper allt sköna bullshit. Men på något sätt så gillar jag ändå skitsnacket. Det sätter sina spår i folk hjärnor som jag inte ens vet vilka de är! Men dom vet vem jag är... Så säger någon random obetydlig person "kolla fan, är inte det där Jean banan?". Det var ungefär förra veckan jag hörde det.

Så, Gå och lägg er. Hitta meningen med livet, kom och berätta din mening för mig så kan jag berätta det för resten av Salem.

Jag vill ställa till med en karusell! Det vore riktigt kul, Bara för att det går! Gonatt Folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar