22 maj 2010

Brudarna på tåget

När jag åkte in till stan idag med 23:47 tåget från Rönninge station.

Då satt 2 tjejer (93:or) från Södertälje på tåget och spelade riktigt bra musik i nå portabla högtalare. Så jag började snacka med dom lite. Dom skulle tydligen till Tanto och festa. Sen gick dom av i Stockholm södra. Jag frågade vad dom hette precis innan dom gick av. Då sa ena tjejen "Du får mitt nummer nästa gång vi ses" (liten diss vavava haha, jag frågade ju bara vad dom hette!) Jag frågade bara vad dom hette ju :)

Sen på nattbussen hem träffade jag på dom igen, den ena var riktigt dyng och trött HAHA! Sluddrade också x) Den andra var lite mer vaken. Dom hade tydligen kollat på film någon annan stans bara och krökat lite. Så ja, jag gick av i snickarstigen och sa hejdå till dom, "vi kanske ses en annan gång ;)" liksom. Kul att se att dom levde iaf! För jag är vid fullt liv nu!


Vart fan ligger Tanto?!?! Så jävla tort utan smajlisar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar