22 maj 2010

Helgen innan löning

Började redan år 1707[...] Sedan kom Ramlösa.

Varit i stan sedan 13:00. Var hos jobbcoachen på gruppmöte, det var riktigt kul. Vi körde lite rollspel, chef och arbetssökande ungefär. Det kändes som jag gav alla ett(flera) gott(goda) skratt! Jag har även fått svar från Espresso House. Dom verkade väldigt nyfikna på mig, och dom hade lite fler frågor, och ville ha mitt CV, så jag skrev några extra rader och skickade det med mitt CV. Ser riktigt ljust ut. Jag kommer nog börja jobbar där.

Först vid 16-tiden var jag klar på Ingeus. Sedan bar det vidare till Kungsholmen för att möta upp en vän o bara chilla lite.


Plötsligt var på Cattelin och hängde upp belysning och tyger för att göra det fint! Fan vad bra det blev! Runt klockan 22 var jag på väg hem(!) för att stocka upp med mat och fräscha kläder och en dusch. Tvättade min skjorta och torkade den på 30 min. Utan jag visste ordet av var jag utanför dörren 23:10 och morsan skrek att jag var tokig som åker iväg "såhär på natten". "Nu ska du diska" sa hon, "nä jag sak festa! ha en trevlig sömn!" sa jag.

Notan av kontentan
Blev i alla fall en jävligt grym kväll på Cattelin!!! Vattenpipa och hela köret! GRYMT sa grisen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar