05 maj 2010

Födelsedagar

Grattis till alla som fyller år idag. Så sjukt många som fyller år idag!

HELT UNDERBART! Jobbigt...

Skämt å sido. Har haft en kul dag idag. Firade Matte (Mattias) lite.
Hehe. Första gången
som mat
te köpte dricka på systemet idag :P Han köpte en flaska skumpa som vi delade på, och max också såklart. Jag o Max sjön lite :D Tog i för KUNG OCH FOSTERLAND!!! Hahaha. Sen avslutade vid et med en skål och att se slutet på Braindead
Ja Ja jAAA JA! YEAHSSS!

Lite blodiga skratt där ;) :P

SEN STACK jag och Max! ;ppPPPpPppPp Näe, Matte också. Vi gick till centrum och käkade pizza. SJUKT VAD HUNGRIG JAG VAR! Den där skumpan fick min mage att dra ihop sig som ett russin, så jag gick med världen grimas och hukade mig lite. Klagade sönder gjorde jag, minst sagt! Såg säkert ut som en gorilla. JEAN VILLE HA EN BANAAAAN! Men han fick pizza ;ppPPppPPpp
Juuste! Vi skulle krökt sönder idag också... Vin, vodka, öl.. Men det blev inget. TRÅÅK! Nu på kvällen alltså vid 21-tiden..

Har deppat sönder enda sedan 19-tiden h

är vid datorn nu.. AWESOME!! Skjut mig snälla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar